Evaluering, Fest & The Big League

 

Hvad si’r folk om vores service?

Som vi gør hvert kvartal, har vores Salgs- & Servicechef Ulla fulgt op med alle vores kunder og spurgt til niveauet for vores service, på en skala fra 1-5, hvor 5 er højst.

Hvorfor har vi kvartalsopfølgninger, når vi også tjekker op på vores arbejde i hverdagen?

Jo, det gør vi for at skabe fokus på vores arbejde og give vores kunder chancen for, at påtale de ting, de måske ikke tænker på i hverdagen.

Ud fra kvartalsopfølgningerne kan vi konkludere, at det er gået godt det sidste kvartal. Vi har fået rigtig mange top scores, men det har vi ikke fået alle steder og det er for dårligt.

Vi har ambition om, at være den BEDSTE service og have en ren score på 5 – det kan måske lyde urealistisk, men I PlusRen kan vi godt lide at sigte højt og derfor er godt, ikke godt nok.

Når vi får en score under 5, så lyder alarmklokkerne hos os og vi vil arbejde hårdt for, at gøre det bedre.

Derfor vil vi også justere vores service, hos dem der har givet os en score på under 5.
De justeringer er selvfølgelig individuelle for hver kunde, så vi bedst muligt tjener deres individuelle behov.

 

Er du nysgerrig på, hvad andre mener om vores service?

Referencer

 

Der gik hygge i den

Når man som virksomhed er spredt udover Nordøstsjælland, så kan det være lidt svært, at gå ud sammen og mødes udenfor arbejde. Meget demokratisk valgte vi at holde Teamhygge i Glostrup, mellem Taastrup og København, som er vores allerstørste afdelinger og hvor de fleste af os bor.

Her kunne vi for en gang skyld ses, uden at tænke på arbejde og i stedet fokusere på at tale sammen som privatpersoner.

Selvom vi elsker vores arbejde, kan det være rart at se sine kolleger i en anden sammenhæng og komme hinanden lidt ved.

Det var lige hvad vi gjorde lørdag d. 30 september, med mad og en masse snak.

 

Ud af og opad

Vi udvider stadig vores kundekreds og kan tage imod større kunder end tidligere. Samtidig forøges vores ledelse, med mere support til driften og vejledningen af vores pladser og vores rengøringsassistenter.

Det er glæder os, at vi er i stand til, at gøre flere kunder glade, at vi vokser med vores opgaver og at vi får mere og mere ansvar.

 

PlusRen Man Pudser Vinduer

 

PlusRenCartoonOktober

 

Og lige en hilsen fra en PlusRen samarbejdspartner:

”Vi skiftede til PlusRen fra begyndelsen af 2014, og vi er virkelig tilfredse. Både med selve rengøringen, som vi ikke kan sætte en finger på, servicen og opfølgningen, på hvorvidt vi er tilfredse som kunde – om der er nogle fejl og mangler. Faktisk er det første gang vi har et rengøringsfirma, hvor jeg ikke får klager fra mine kollegaer.

Jeg kan kun give dem mine bedste anbefalinger.

– Gitte
Sisley ApS

 

Rigtig godt efterår fra hele PlusRen Teamet.

www.plusren.dk

Find os på LinkedInYouTubeGoogle+Facebook og Instagram!