CSR & Kundekontakt

 

PlusRen & CSR

I PlusRen gider vi ikke bruge penge på dyre busreklamer, vi vil hellere bruge vores markedsføringsbudget på, at være i kontakt med jer derude og gøre en forskel for omverdenen – Think Global, Act Local!!

Derfor har vi også startet non-profit initiativet Rent Byliv med PlusRen, hvor vi forsøger at påvirke affaldskulturen i Danmark, ved at sætte fokus på problemerne med henkastet affald og så selv gå ud og gøre noget direkte ved det.
Det sidste gør vi ved, at arrangere events og affaldsindsamlinger, hvor vi samler frivillige til, at følge med os ud og samle noget henkastet affald i vores lokalområder.

Vi mener, at virksomheder, såvel som borgere, har et ansvar for, at vedligeholde et godt lokalmiljø, både fysisk og psykisk. Her er henkastet affald og miljøet vores alles ansvar, problem og op til vores fælles indsats.

Det er del af vores ideologi, at rengøring gør en reel forskel og at vi alle er med til, at gøre verden lidt bedre, når vi bruger vores talenter til det fælles gode – og vores talenter er indenfor rengøring.

Vores næste affaldsindsamling er d. 2 September i København. Se mere og tilmeld dig eventet på Facebook: Her.

Vi har også et andet affaldsindsamlingsevent i støbeskeen i Taastrup, til efteråret, tid og sted vil oplyses senere på Rent Byliv med PlusRen’s Facebook side.

 

Ingen virksomhed, uden glade kunder

I takt med, at vi udvider som virksomhed, har vi arbejdet på, at forblive lette at komme i kontakt med. Vi ser kommunikation, som nøglen til et godt samarbejde med vores kunder.

Derfor kan vi nu også kontaktes over Facebook, Instagram Direct og LinkedIn, hvor I også kan følge med i vores dagligdag og selvfølgelig kontakte og bedømme vores service.

Senest har vi også fået en Trustpilot profil, hvor I kan rate os på en score fra 1-5 (præcis som når vi ringer ud til jer af jer, der er vores kunder) og skrive kommentarer om os og det arbejde vi udfører.

Vi vil stadig bevarer den personlige kontakt med alle vores kunder, som vi hele tiden har haft.
Så bare rolig, hvis I er kunde hos os, vil I stadig høre fra Linda og Ulla, der fortsat vil tjekke ind hos jer og høre hvordan det går.

 

Mød en medarbejder, hils på Sanne

En medarbejder, som er i kontakt med alle vores dejlige kunder og har styr på den daglige ledelse i PlusRen, er Sanne. Sanne sidder nemlig i vores administration og har ansvar for vores økonomi – herunder også faktura for vores service og vores medarbejderes løn.

Så uden Sanne, var der slet ikke noget PlusRen, da en virksomhed ikke er meget uden sin økonomi.

Derudover arbejder Sanne også med indkøb, bestilling af rengøringsartikler (ellers får vi slet ikke gjort rent), administration af indgående kunder og meget mere, der får PlusRen til, at løbe rundt og får dagligdagen til at køre glat.

Tip os, svar denne mail og svar på: Hvad er vigtigst for dig, når det kommer til rengøring?

 

Når PlusRen Man går på shopping:

PlusRenCartoon4

 

Og lige en hilsen fra en PlusRen samarbejdspartner:

Da vores nabo har været imponeret over den kvalitet, energi og glade service, som PlusRen ligger for dagen. Fik vi PlusRen anbefalet i forbindelse med vores flytning. Jeg kan godt forstå naboen – For PlusRen har leveret det vi har aftalt og de er meget fleksible, venlige og servicemindede.

Så der er PLUS herfra.”

– Michael Ritto
Burrito

 

Rigtig god sensommer fra hele PlusRen Teamet.

www.plusren.dk

Find os på LinkedIn, YouTubeGoogle+Facebook og Instagram!