Iværksætteri, PlusRen som Team & ændringer i ledelsen

 

Iværksætteri som kerneværdi

Iværksætteri er del af PlusRen’s DNA. PlusRen startede som et enkeltmandsfirma i København og arbejder nu på store dele af Sjælland og har mere end 60 medarbejdere – og PlusRen er ved, at udvide sig til en nationalt dækkende kæde.

Men vi vil ikke bare vokse, vi vil gerne del oplevelsen af PlusRen ved, at støtte iværksætterkulturen i Danmark og i vores egen virksomhedskultur.

D. 29 juli sluttede vores 90 Dages Challenge, hvor vi udfordrede os selv til, at finde aspirerende iværksættere og uddanne den næste generation af store danske iværksættere, gennem et længere uddannelsesforløb som PlusRen Franchisere.

I løbet af de sidste 90 dage har vi lært en masse, vi har talt med en masse imponerende mennesker og vi kan mærke, at der er stor interesse for iværksætteri – Men vi har ikke indfriet vores challenge og har ikke fundet de helt rigtige kandidater, ud af de mange ansøgere.

En af de ting vi har lært er, at iværksætterkulturen har ændret sig siden vi startede PlusRen, derfor har vi også valgt, at videreudvikle vores proces for, at skabe iværksættere med PlusRen Franchise.

Et motto, som vi har i PlusRen, er; ”enten er du i udvikling eller også er du i afvikling”.

 

God service er en konsekvens af glade kolleger

Vi har den sværeste ansættelsesprocedure i den danske rengøringsbranche, derfor stoler vi også på folk, når de først er ansat.

Vi også meget bevidste om, at det er vores kollegers indsats, der giver os succes som firma.
Af samme årsag investerer vi også i medarbejdervelfærd, hvilket der hele tiden kommer nye metoder og hjælpemidler til.

Her investerer vi løbende i ergonomiske hjælpemidler, for det er HÅRDT arbejde, at gøre rent.

Derudover instruerer vi også vores rengøringskolleger i arbejdsstillinger og arbejder hele tiden på, at have et psykisk sundt arbejdsmiljø, med fokus på åben kommunikation – en investering i vores kolleger er en investering i vores serviceydelse.

 

Linda overtager ledelse

Flere af jer, har nok hilst på vores driftsleder Linda, som nu har overtaget ledelse, opfølgning og vejledning af alle vores rengøringsassistenter.

Linda har selv arbejdet med rengøring hele hendes liv og er tidligere driftsleder af A. L. Totalservice, som vi fusionerede med tidligere på året.

Med Lindas fulde overtagelse af driften, bliver kvaliteten af vores service sikret og vi bliver endnu bedre til det, som vi allerede gør godt.

Tip os, svar denne mail og svar på: Hvad er vigtigst for dig, når det kommer til rengøring?

 

Når PlusRen Man har sommerferie:

PlusRenCartoon3

 

Og lige en hilsen fra en tidligere PlusRen kollega:

Jeg vil sige noget til jer om, at jeg er meget imponeret over at arbejde i PlusRens team. Alle medarbejdere er rigtig søde og var meget hjælpsomme mod mig. Men endeligt skal jeg min egen vej. I de sidste 3 år i PlusRen var jeg altid så glad for, at få ros fra alle mine arbejdspladser. Det fik jeg altid og det påvirkede mig.

Desuden, når jeg gik ind på kontoret, for at hente nogle varer som jeg manglede, snakkede jeg altid for meget, men jeg var meget glad for, at øve mit danske, som jeg kæmpede så meget med, at tale bedre.“

Wichean
Tidligere PlusRen Rengøringsassistent

 

Rigtig god sommer fra PlusRen Teamet.

www.plusren.dk

Find os på LinkedIn, YouTubeGoogle+Facebook og Instagram!